Hej!

Hej, cześć, witam!

Witam was wszystkich na moim blogu! Będę tu wrzucać zdjęcia, które uda mi się zrobić. Zdjęcia są amatorskie, robione telefonem, nic szczególnego, ale fajnie jest się tym z kimś dzielić. Mam nadzieję, że komuś się spodobają! ;)

Tematyka zdjęć? Głównie natura, ale znajdą się też inne rzeczy. 

Sprzęt? Tylko telefon, Galaxy S6. 

Autor bloga? Dziewczyna, I rok studiów, amatorka fotografowania, traktująca je jako hobby odciągające od codzienności i pozwalające się rozwinąć.

Od kiedy "robię zdjęcia"? Odkąd mój brat dostał na komunię aparat fotograficzny i ani razu z niego nie skorzystał, bo ciągle miałam go ja :D

Dlaczego blog dopiero teraz? Bo do tej pory nie miałam wystarczająco dużo motywacji i chęci do rozwijania tego hobby.

To chyba tyle na razie. ;)

Do zobaczenia w konkretniejszych postach! ;) 

 

ZAPRASZAM TEŻ NA FACEBOOK'A:
PerLens

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kwiaty i zachód słońca

Pierwsze zdjęcia!

Wiosenna Warszawa